miércoles, 28 de enero de 2009

DENDE NENOS


Amiguiños,
compañeiros,
Os que quero recordar,
Lévovos no meu sentire,
Lévovos no meu pensar.

Dende neno con vosouros
A estudar e a xogar,
Medramos todos xuntiños,
Sen familia nin fogar.

Tempos nenos,
Tempos mozos,
Tempos de felicidad,
Disciplina necesaria,
Sacrificio e humildá.

Amistde en convivencia
Tubemos naquel lugar,
Tempos vivos,
Tempos mortos
Que poidemos disfrutar.

Sempre Deus nas nosas vidas
Para sempre quedará,
I o que vivimos de nenos,
Non podemos olvidar.

Agora que somos homes
Da moderna sociedá,
Cada un coa sua estoria,
I unha vida para contar.

Unhos nenos, unha dona,
A familia i un fogar,
Un traballo, unha amistade,
Os que temos que coidar.

E si Deus nas nosas vidas,
Alumea o nosos andar,
Dando exemplo i un motivo
I a razón para loitar.

Non esquezas compañeiro,
Que eu estou o teu carón,
O meu esprito está contigo,
Lévote no corazón.


Alfredo González Vilela B-9-05


No hay comentarios: